Linee guida basiche per pulisce correttamente il tritacarne congelato JR-D120

Jr-d120 hè un appruvamentu populari, ma ogni volta chì manipule carne cruda, a pulizia hè necessaria per evità i batteri è i batteri da i residui.Tuttavia, a pulizia di u vostru grinder ùn hè micca sfarente da a pulizia di l'altri cookers.Dopu questu, u almacenamentu propiu di i so cumpunenti aiutarà à assicurà chì hè ben mantenutu (per quessa, hè menu prubabile di causà cunfusione in usu). A seguita di qualchi cunsiglii extra à l'usu aiutarà ancu à assicurà una pulizia simplice.

 

Lavate a manu u vostru macinatu di carne congelata

1. Pulite subitu dopu l'usu.

Quandu a carne passa per u vostru macinatu, si spetta di lascià oliu è grassu (è qualchì carne spargugliata). Se u tempu permette, si seccaranu è a pelle, perchè ùn aspittà micca troppu longu per pulizziari.Manipulate in tempu dopu ogni usu per fà a vita più faciule.

2. Mettite u pane in a macina.

Pigliate dui o trè pezzi di pani prima di dismantling the machine.Alimentateli cù un macinatu cum'è a vostra carne.Aduprate per assorbe l'oliu è u grassu da a carne è sprime tutti i residui lasciati in a macchina.

3. Eliminate Shijiazhuang macinatu di carne congelata.

Prima, se a macchina hè elettrica, unplug it.Allora dividite in parechje parte.Quessi pò varià per tipu è mudellu, ma di solitu u macinatu di carne include:

Pusher, pipa di alimentazione è tramoggia (di solitu un pezzu di carne hè alimentatu in a macchina attraversu).

Screw (furzà a carne attraversu e parti internu di a macchina).

Lama.

Un piattu o moldu (un pezzu di metallu perforatu da quale vene a carne).

Copertura di lama è piastra.

4. Soak the parts.

Riempite u lavamanu o un bucket cù acqua calda è aghjunghje un pocu di detergente per i piatti.Quandu hè pienu, mette e parti eliminate in l'internu.Lasciali à pusà per un quartu d'ora è rilassate ogni grassu, oliu o carne restante.

Se u vostru grinder hè elettricu, ùn immergete alcuna parte elettrica.Invece, aduprate stu tempu per sguassate l'esternu di a basa cù un pappu umitu è ​​poi seccu cù un novu tela.

5. Scrub the parts.

Pulite viti, coperchi è lame cù una spugna.Attenti quandu manighjate a lama perchè hè affilata è hè faciule taglià sè ùn la manighjate micca bè.Cambia à a spazzola di buttiglia per pulisce l'internu di u tubu di alimentazione, a tramoggia è u foru di a piastra.Quandu finisci, lavà ogni parte cù acqua pulita.

Ùn affruntate micca in u prucessu.Vulete caccià tutte e tracce per ùn diventà micca un terrenu di crescita per i batteri.Allora, una volta chì pensate chì avete abbastanza lavatu, fregate un pocu di più.

6. Asciugà i pezzi.

Prima, asciugate cù una spugna secca per caccià l'umidità eccessiva.Allora siccate nantu à una tovagliola nova o un rack di filu.Aspettate chì i grinders si seccanu prima di mette in u locu per evità a ruggine è l'ossidazione.


Tempu di post: May-06-2021