Prospettiva di l'industria di metalli in a Zona di Sviluppu Economicu di a Pruvincia di Hebei

In modu di strive per apre una nova situazione di sviluppu di alta qualità di l'industria di fonderia in u nostru cuntatu, u 24 di marzu, u gruppu di punta di u nostru cuntatu hà realizatu una investigazione di u campu nantu à l'urganisazioni di l'industria pertinenti, l'istituti di ricerca, l'imprese di fonderia è l'industria di fonderia. clusters in Hebei Provincial Economic Development Zone, è hà discututu assai a visione di u sviluppu di l'industria di i metalli. (Direttore Wang da a prima diritta, direttore generale Yang Haixiang da a seconda diritta)

Durante a visita, u signore Wang è u signore Liang, inseme cù Yang Haixiang è Wang Zenghui, i dirigenti generali di a dirigenza di a nostra cumpagnia, anu realizatu una cumunicazione in situ nantu à cumu realizà una pianificazione di sviluppu di alta qualità di l'industria di fonderia in combinazione cù u Situazione attuale di prutezzione di l'ambiente, offerta è dumanda di u mercatu, livellu di l'equipaggiu di l'impresa è prospettiva di sviluppu di a nostra contea.

Wang Zenghui, u direttore generale di a nostra cumpagnia, hà dimustratu à i capi di u cuntatu i nostri impianti di prutezzione di l'ambiente perfetti è a tecnulugia avanzata di produzzione di sol di silice, è ghjuntu à u ricunniscenza unanimu è l'elogi di a squadra di punta. Direttore generale Wang hà rimarcatu chì à u mumentu, l'industria di fonderia. si sviluppa in a direzzione di intelligenza è verde.Hè necessariu di prumove l'integrazione di a nova tecnulugia è a tecnulugia di casting tradiziunale è prumove u sviluppu di alta qualità di l'industria di fonderia.

Prospettiva di l'industria di metalli in a Zona di Sviluppu Economicu di a Pruvincia di Hebei

(foto sinistra 1, direttore generale Wang Zenghui)


Tempu di post: May-06-2021