Alcune tappe impurtanti di u prucessu di casting in castings di precisione!

A fusione di precisione hè un prucessu di fusione cumuni in i pruduttori di fusioni d'acciaio, ma u sviluppu attuale ùn hè micca cumunu cum'è fusioni di ferru è fusioni d'acciaio, ma a fusione di precisione pò ottene una forma relativamente precisa è una precisione di fusione relativamente alta.

U modu più cumuni per a fusione di precisione hè di cuncepisce u muffa di u produttu secondu u disegnu.A sfarenza trà u casting di precisione è u casting d'acciaio hè chì u casting di l'azzaru deve avè un certu marghjenu per u prucessu, mentre chì u casting di precisione pò avè un marghjenu o micca. nantu à u mudellu di cera.Dopu chì a cunchiglia indurita hè secca, u mudellu di cera interna hè funnutu.Stu passu hè a deparaffinazione, per ottene a cavità; Dopu a coccia a cunchiglia, pudemu avè abbastanza forza è permeabilità di l'aria.Allora pudemu cast u liquidu metallicu necessariu in a cavità.Dopu à rinfriscà, pudemu caccià a cunchiglia è sguassate a sabbia, per ottene prudutti finiti d'alta precisione. Pudemu fà un trattamentu termale o un trattamentu friddu secondu i bisogni di i prudutti.

Prucessu di casting d'investimentu:

1. Sicondu i bisogni di i disegni di l'utilizatori, u muffa hè divisa in u muffa cuncave superiore è inferjuri, chì hè cumpletata da fresatura, tornitura, planing è altri prucessi.A forma di a fossa di u muffa deve esse coherente cù a mità di u produttu. Perchè u muffa di cera hè principalmente utilizata per u modellu di cera industriale, avemu bisognu di sceglie u materiale di lega d'aluminiu cù una durezza bassa, esigenze bassu, prezzu bassu, pesu ligeru è bassu. puntu di fusione cum'è u muffa.

2. Dopu avè sceltu un bonu materiale di lega d'aluminiu, pudemu usà sta lega d'aluminiu per pruduce un gran numaru di mudelli solidi di cera industriale. In circustanze normale, un muffa solidu di cera industriale pò pruduce solu un pruduttu in biancu.

3. Quandu u mudellu di cera hè pronta, hè necessariu di mudificà u marghjenu intornu à u mudellu di cera.Dopu sguassate e cose superflue nantu à a superficia, hè necessariu di appiccicà un unicu mudellu di cera nantu à a testa preparata.

4. Avemu un numeru di testa di muffa di cera rivestita cù cola industriale, è poi spruzzatu uniformemente cù u primu stratu di sabbia di silice resistente à u focu è à alta temperatura. a superficia finale di u biancu hè liscia.

5. Allora mette u mudellu di cera in a fabbrica induve avemu stabilitu a temperatura di l'ambienti per l'asciugatura di l'aire naturali, ma ùn deve micca affettà u cambiamentu di forma di u mudellu di cera interna.U tempu di l'asciugatura di l'aire naturali dipende da a cumplessità interna di u moldu.In generale, u primu tempu di secca di l'aria hè di circa 5-8 ore.

6. Quandu u mudellu di cera hè seccu à l'aria, una capa di cola industriale hè necessariu nantu à a superficia di u mudellu di cera, è una seconda capa di sabbia hè spruzzata nantu à a superficia.I particeddi di sabbia in a seconda capa sò più grossi è più grossi di quelli in a prima capa. Dopu avè toccu a seconda capa di sabbia, cum'è a prima capa, rializeghja l'asciugatura naturali di l'aria.

7. Dopu chì a seconda strata di sabbia hè secca naturalmente, u terzu stratu, u quartu stratu è u quintu stratu di sabbiatura deve esse realizatu successivamente. Esigenze di sabbiatura: avemu bisognu di aghjustà i tempi di sabbiatura secondu i bisogni di a superficia è u voluminu di u product.In generale, a freccia di sandblasting sarà circa 3-7 times.The grannizza particeddi di ogni sandblasting hè differente, a rena di ogni prucessu hè più grossu cà u pricidenti, è u tempu siccatu aria hè dinù differente.Generalmente, u periodu di sanding nantu à un mudellu di cera cumpleta pò esse circa 3-4 ghjorni.

Certi passi impurtanti di u prucessu di casting in castings di precisione

Tempu di post: May-06-2021