Chì sò i fatturi chì ponu influenzà a qualità di i castings per i pruduttori di casting d'acciaio?

A qualità di i castings hà un grande impattu nantu à l'equipaggiu meccanicu, cum'è l'impeller di diverse pompe, a dimensione di a cavità interna di e parti idraulici, a cunchiglia processata, a precisione di a linea di stampa è a rugosità di a superficia, etc. I prublemi affettanu direttamente l'efficienza di u travagliu di e pompe è i sistemi idraulichi, è ancu u sviluppu di u cunsumu d'energia è a cavitazione.Sti prublemi sò sempre relativamente grande, cum'è a testa di cilindru, bloccu di cilindru, liner di cilindru, è scarichi di i motori di combustion interna.Se a forza è e proprietà di rinfrescante è di riscaldamentu di i castings cum'è i tubi d'aria ùn sò micca boni, affettarà direttamente a vita di u mutore.

 

In più di u sopra citatu da i pruduttori di casting d'acciaio, ci sò parechji fatturi chì ponu influenzà a qualità di castings d'acciaio.

1. Per u funziunamentu di u prucessu, una prucedura di u funziunamentu di u prucessu ragiunate deve esse formulatu prima quandu u prucessu, è à u stessu tempu, u livellu tecnicu di i travagliadori deve esse migliuratu, perchè u prucessu pò esse implementatu currettamente.

2. In quantu à l'artighjanu di designu, l'artigianalità di u disignu bè ponu pruduce prudutti di casting boni.Quandu si cuncepisce, a fabbrica di colata d'acciaio hà bisognu di determinà a dimensione è a forma di u casting secondu e cundizioni ambientali è e proprietà di u materiale di u metallu.È cusì, duvemu ancu cunsiderà a raziunalità di u disignu da l'aspettu di e caratteristiche di u prucessu di casting per evità difetti inutili.

3. Per l'artighjanu di u casting, a fabbrica di colata d'acciaio pò sceglie a forma approprita è u metudu di creazione di core secondu a struttura, a dimensione, u pesu è e cundizioni necessarie di u casting, è stabilisce a costa di casting o di ferru friddu, u sistema di colata è u casting. sistema secondu questi.Riser è cusì.

4. In quantu à a materia prima, i pruduttori devenu esse attenti à a qualità di a materia prima utilizata in u casting.A qualità di a materia prima utilizata in u casting deve risponde à u standard, altrimenti pruvucarà difetti cum'è a porosità, pinholes, sabbia attaccata è l'inclusione di scorie in i castings, chì affettanu direttamente i castings.A qualità di l'apparenza è a qualità interna di l'acciaio, se seria, pruvucarà u casting per esse direttamente scrapped.

 

A qualità di i prudutti include principalmente trè tippi: qualità d'apparenza, qualità interna è qualità d'usu:

1. A qualità di l'apparenza: si riferisce principalmente à a rugosità di a superficia, a deviazione di a dimensione, a deviazione di a forma, i difetti di a superficia di a superficia è a deviazione di u pesu, etc., chì ponu esse direttamente osservati, sò tutti di qualità apparenza;

2. Qualità intrinseca: Principalmente si riferisce à a cumpusizioni chimica, proprietà meccaniche è proprietà fisiche di u casting.In generale, a qualità intrinseca pò esse vistu solu da a deteczione di difetti.A rilevazione di difetti pò detectà s'ellu ci sò inclusioni, buchi, crepe, etc. in u casting.difettu;

3. Utilizà a qualità: soprattuttu a durabilità di castings in diversi ambienti, cum'è a resistenza à l'usura, a resistenza à a corrosione, a resistenza à a fatigue, a machinabilità è a saldabilità.

Chì sò i fatturi chì ponu influenzà a qualità di castings per i pruduttori di casting d'acciaio

Tempu di post: May-06-2021